Konu
Herkes zorunlu aşı olacak!
03-12-2020, 02:35:58
#30
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkez olucaksa iyi, ya herkes olsaydı.
Yandıydık.