nsrtyksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modem arayüzünü kontrol etmedim hocam hiç. Böyle birşey mümkün mü bilmyorum sayet öyleyse dediğiniz olabilir.
O modemden daha önce kullandım. Benim Wan portundan çalısıyordu. Hatırladığım kadarıyla o modemin arayüzü çok kısıtlı belli başlı ayarlar var detaylı bir şey yok türktelekom kısıtlamış donanımhaberde kırma konusu olması araştırabilirsiniz dns adresini bile değiştiremiyorsun kıl bir modem