Merhabalar,
Evinde fiber internet kullananlar sonlandırıcı ile modeminin resmini yollayabilirler mi?
Bende bir eksiklik mi var çözemedim.
SOnlandırıcının LAN1-LAN2-LAN3 Portları çalışmıyormuş. LAN4 portuna takınca internet geldi.
Yardımı dokunan dokunmayan herkese teşekkür ederim