Merhabalar,

Evinde fiber internet kullananlar sonlandırıcı ile modeminin resmini yollayabilirler mi?

Bende bir eksiklik mi var çözemedim.



SOnlandırıcının LAN1-LAN2-LAN3 Portları çalışmıyormuş. LAN4 portuna takınca internet geldi.

Yardımı dokunan dokunmayan herkese teşekkür ederim