Herkese iyi forumlar. SHOPIER ile ilk defa odeme aldim. baktim.para bugun hesaba gecmedi. sonra paneli kurcalerken siparisn acik oldugunu fark ettim. sonra detaylara bakarken siparis kapatmadan odeme yapilmiyormus. neyse siparis durumunu kapali yaptim. carsamba gunu.odeme yaparlar degilmi.