Konu
R10 Da geri tuşuna basınca.
02-12-2020, 18:38:57
#15
ForestCreator
Ya internetle alakalı yada siteyle alakalı oluşuyor bu problem. Hız değerleriniz yüksek hocam ama benim tesbitim bu yönde kendi internetimde. Edge kullanıyorum. Bütün tarayıcılar sayılmış.