uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende chrome ile bi çok sorun yaşayıp edge'ye geçiş yaptım. Sorunun kaynağını bilmiyorum ama tarayıcıdan olabilir diye tahmin ediyorum
Bir süre denemek için bende edge kullansam iyi olacak sanırım. Ama chrome de olması forum için çok iyi bir şey değil sanırım. Bu hata amatörce geliyor bana tabi webmaster hocalarımız daha iyi bilirler.