Şimdi ilk plan team vs üzerinden zoom da olabilir beraber yazmak. yazarken tabi ekran görüntüsü vs çekerim sorun yokta. bilgisayarda 2 ekran kartı var. sonuçta hangi ekran kartı ile çalışıyorsa o program onun görüntüsünü alabilirsem youtube de atarız.