Merhaba arkadaşlar yaklaşık 12 yıldır üye olmama rağmen son 7-8 aydır forumda aktıfim çünkü yurtdışındaydım vs.
Beni biraz tanımanız için şu konu linkimi bırakayım.
https://www.r10.net/is-arayanlar/226...s-arayisi.html
Şimdi aldığım bazı işlerde r10 dan başka kişilerin yazdığı kodları vs gördüm . kimse kusura bakmasın ama felaket spagetti olmasını geçtim sql injection dolu vs vs.
Bu biraz rahatsızlık verdi. Bende dedimki aldığım işleri yaparken bir yandan da eğitim olsun arkadaşlara beraber kod yazalım onların düşüncelerini alayım.
Genelde projelerimi Symfony frameworkünü kullanarak yapıyorum . Eğer ben işlerimi yaparken profesyonel olarak bu iş nasıl yapılır öğrenmek isteyen olursa lütfen özel mesaj atsın.
Bütün eğitimler ücretsizdir.
Youtube'da paylaşacaksanız bende vakit buldukça takip ederim. İyi forumlar.