Efe4ka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse kusura bakmasın ama felaket spagetti olmasını geçtim sql injection dolu vs vs.
Bir tane mesajimda bahsetmistim bundan. Kotu kod yazmak sorun degil, insan kendini gelistirir ama bazi arkadaslar kotu kod yazmayi tercih ediyor. Profile bakiyorum PHP bilgisi %90, +5 yil tecrube, php ile yapamiyacagi seyin olmadigini iddaa ediyor ama yazilan kodun OOP ile alakasi yok, PSR standlarinin hic biri takip edilmiyor etc. youtube'da paylasacak iseni mutlaka takip edecegim. Ogrenmenin yasi, seviyesi vs yok