ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ara bir daha indirim olmayacak demişti sanırım benmi yanlış hatırlıyorum
Bizi kırmaz Coşkun reis yılbaşı yaklaşsın yazarız.