YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yılbaşını bekleyin coşkun reis kampanya yapar.

Örn: https://www.r10.net/off-topic/220525...ece-1-gun.html geçen seneden

gold fiyatına platin alırsınız
çektim hocam sıkıntı yok giden r10a gitsin feda olsun