Kablonet kesinlikle öneririm. Anlık hız testi bu şekilde.
Aynen benimkide böyle sadece down yerinde 50 yazıyor. Zaten binada alt yapı varsa gözünür kapalı alın. 3. yılım doldu toplamda 1 veya 2 kere teknik ekip geldi ki o da binada oluşan bir sorun içindi.