Akşam hızın düşmesi bence dezavantaj. 🤔

Ben Türknet kullanıyorum memnunum sorun yaşamadım. Altyapıda sorun olmadıkça sorunsuz kullanırsınız.

İki farklı paketinde hız testlerim:
https://www.r10.net/1077797712-post1.html