Manipülasyon yapıldığına bende katılıyorum. Bilmeyenler için de kesinlikle girilmemesi taraftarıyım. Yazık olur paranıza. Bu coin işi cidden acemilerin siliklendiği paralarını kaybettikleri bir yer oldu. Birde bu coin işinde sürekli kazanç diye birşey yok. Her sene kendi içinde %50 değer kayıpları oluyor. Bunu göz önüne alın. Bitcoin için şu anki değerlerde 2017 de anca ulaşılmış sonrasnda 2018 sonunda 3200 leri gördü