DOT hakkında ne düşünüyorsunuz hocam. Acemiyim bu piyasada güvendiğim birinden dot ile ilgili yorumlar aldım ancak piyasa ne der bilemiyorum
yakın zamanda patlama yapacağını düşünmüyorum kendi halinde inişli çıkışlı ilerliyor. Ben xrp'nin 11 aralıkta gerçekleştireceği air drop ile birlikle fiyatını katlayacağını düşünüyorum. Bunlar kişisel düşüncelerim hocam yatırım tavsiyesi değildir.