Konu
Yeni sitemi eleştirin?
01-12-2020, 15:49:21
#25
asigo
mobilecom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tek eleştirim olacak, "Web Tasarım
Ömer IŞIK
Tarafından Hazırlanmıştır." bence bu görünmese daha iyi olacak.
Ama iş alıyorum oradan tıklayıp whatsapp dan mesaj atıyorlar ads oynayınca diğer kurumlara da işe yarıyor farklı bişi yapabilir miyiz