İlkokulları geçtim üniversitede bu konuda verilen eğitimin tam anlamıyla verilmediğini söyleyebilirim.
Neye dayanarak hocam? Üniversitelerin puanı kalitesine göre olduğu için en kötü üni ile iyi bir üni eğitimleri aynı seviyede olamaz. Üniversitede öğrenmek öğrenciden başlıyor diye düşünüyorum.