Yanlış bilgi hocam, Yukarıda Elazığlı168 nickli arkadaş açıklamayı yapmış.
Ne yazık ki, onun söylediği gibi işliyor. Faturalandırılmamış her paranın hesabını soruyorlar.
Bizzat başıma gelmiş bir şey olarak söyledim bunu atıyorum siz x kişiye para yolladınız bunu bir şeyin karşılığı yolladınız ya açıklama kısmı boş siz gidip dava açıyorsunuz diyorsunuz ki atıyorum bu işimi yapmadı paramı iade istiyorum dava da haksız oluyorsunuz nedeni ise şu " açıklama kısmı boş olduğu için karşı taraf borç ödemesi aldım " deyip geçebiliyor.
Vergi olayı için ise bilemem türkiye burası kaşının üstünde gözün var deyip vergi alırlar