Ödemelerde açıklama olmaması gerekmektedir.
Kim diyor onu?
Vergi müfettişleri oraya bakmıyor bile, incelemeye girdiğinizde sizin önünüze tüm banka hareketlerinizin dökümünü fırlatıyorlar. Kimden ödeme gelmiş, ne kadar gelmiş, hangi tarihte gelmiş sadece bu veriler var. Açıklama kısmına borç yazdırdığınızda ya da boş bıraktığınızda bu bir kanıt değil dikkate alınmıyor. Tek tek bu para trafiğini izah etmeniz isteniyor.