Hocam bende USA işletme hesabı vardı daha bir ay oldu kapatalı. Kredi kartı zorunluluğu yoktu sadece banka hesabını (yurt dışı) tanımladım ve kullanıyordum. Dışarıyla ilgili işlerim bitince kapattım. Özetle Kredi Kartı zorunlu değildi USA için.