Şöyle düşünelim dayınız veya halanız size harçlık yolladı veya arkadaşınız size para attı borcunu ödedi bunlarda hesaba para girişi vergidenmi sorumlu olman lazım para alırken ? Dikkat etmen gereken tutarlar az olupta farklı kişilerden sürekli para gelmesi sıkıntıdır. 3-4 Senedir devamlı çalıştığım kişiler var ad soyad hep aynı gönderen 1.000-2.000-500-300-750-1.500 gibi aylık belkide 3-4 bin tl giriş oluyor hesabıma ama bişey olacağını sanmam şuan aylık hesabına 20-30 bin giripte verginin bakmadığı birton insan varken sana bana bişey olmaz.Sadece müşterilerine sıkıntı yaşatma yeter.