Normalde devlet baba 1 lira bile kazansan vergini vereceksin diyor. Ama senin hesabına giren ufak tefek rakamlar için vergi incelemesine düşmezsin. Tabi sattığın bir müşterin gidip ben bu adlı şahıstan bir ürün aldım faturasız sattı bana bunu diye şikayet etmezse ufak çaplı girdi çıktılar yüzünden başının ağrıyacağını pek sanmıyorum.