Konu
Yeni sitemi eleştirin?
01-12-2020, 01:01:44
#11
asigo
mavikorku adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fazlası var eksiği yok bence hoş göz yormayan bir tasarım.
Teşekkür ederim, yakında ads falan başlayacak kurum çalışmaya