ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zararları ;

Duman atma (egr iptal ediliyor ne kadar etik ? )
Baskı Balatayı çabuk yeme
Motoru sıkıştırma daha sesli çalışma (Küçük motorlar için)
Turbo'da meydana gelebilecek arızlar.
Otomatik araçlarda dişli yeme (hızlı vites değişimi kararsız çalışma)

Benim düşüncem madem piyasada o kadar sağlam stage yapan var neden 6 ay ile 1 yıl garanti veriyor ? En az 3 yıl garanti vereceksin ki güveneyim sana.Kendi aracım asta H 1.3 dizel.Otomatik o kadar çok araştırdım ki sizin gibi mutluyum diyende var duman attyor, vites aşırı kararsızlaştı,baskı balata çabuk bitti,turbo 'da yağ kaçırma vs gibi pek çok yazı okudum.Yaptırmakdan vaz geçtim.
Ben arayıştayım hocam bakalım ortaya ne çıkacak. Büyük ihtimalle yaptırmam