TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aracımın motor durumu iyi ve bu konularda takıntılı birisiyim. Bakımdır vs problem yok fakat ben her zaman iyi olsun diye uğraşırken yazılımla motoruda öldürmek istemiyorum. Amacım gazlamak değil sonuçta şehir içi daha fazla performans alıp yakıttan tasaruf etmek. Dip gaz gezip millete hava atacağım diye malımıda öldürüp acısını çekemem
Yani dediğim gibi kaliteli bir yerde yaptırırsanız, sakin, seviyeli kullanırsanız motor öldürmüş olmuyorsunuz aslında. Sadece motordan maksimum verim alıp aynı zamanda tasarruf etmiş oluyorsunuz. Tek dezavantajı dediğim gibi soğutma gibi sebepler. Yağ soğutması vs. vs. her şey fabrikadan çıktığı haline göre ayarlandığı için motorun canını alarcasına kullanım sergilerseniz, motor ölür tabii. Haddinden fazla sıcaklıklara ulaşacak çünkü. Siz yine konuyu detaylı araştırın, videoları falan izleyin. Bu işi yapan sağlam yerlerden de fikir alın. Ona göre karar verirsiniz.