Hollanda da şirketi varsa, Hollanda yurtdışından elde gelirde belli bir tutara kadar vergi almıyor diye hatırlıyorum. Şirketi hollanda da açsın Türkiye de yaptığı işten kazandığını beyan eder vergi ödemez.