Hangi araçlara hangi seviyede yaptırdınız? Stok motoru yazılımlı hale getirmek ne değiştiriyor?
opel vectra 'ya yaptırdım 2007 modeldi 1.6 motordu rampa çıkamazdı sonra uçak gibi oldu hantallığı gitti sonra ford ranger'a yaptırdık onda yakıt düştü perfomans çok farketmedi ama daha güzel ivmelendi.
şuanda chevrolet epica'ya yaptırdım yakıtı 7,9 lardan 6,3 6,5 seviyesine geriledi perfomans %10 15 arttı. DPF hatası verdiği için iptal ettirdim yakıt tüketimi sürekli dengeli hale geldi. bu araçta chipli 40 bin km yaptım herhangi bir motor arızası ile karşılaşmadım "Maşallah".