mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/google-optimizas...x-aldirin.html
Burada biraz daha detaylı anlatan bir hocam vardı, bir ara kullandım. İndex oranı yüzde ellinin altına inince bırakmış idim.
Evet verdğiniz linkte de bahsedilmiş ancak url denetimi kısmını kullanamıyoruz. Resimdeki hata veriyor. Artık sadece sitemap dosyasını eklemekle yetineceğiz gibi görünüyor.

Siz niye kullanmayı bıraktınız o kısmı anlamadım? Bu yöntemi kullanınca daha mı kötü bir sonuç aldınız yani?