Evet verdğiniz linkte de bahsedilmiş ancak url denetimi kısmını kullanamıyoruz. Resimdeki hata veriyor. Artık sadece sitemap dosyasını eklemekle yetineceğiz gibi görünüyor.
Siz niye kullanmayı bıraktınız o kısmı anlamadım? Bu yöntemi kullanınca daha mı kötü bir sonuç aldınız yani?