tek olumlu tarafı ucuz ve kdv almamaları başka bir iyi yanları yok. Hizmet kalitesi orta, destek hızlı ama velakin, desteğe soru sormak bile 5 tl Reklamlarını iyi yapamıyorlar bana derme çatma bir yer gibi geliyor. Sanki tek bir Hegemonyalı birinin küçük esnaf üsülü çalıştırdığı yazıhane gibi

8 sene önce bir sitem için 1 yıllık dedicated kiralamıştım.
Yakın zamanda da ara ara sunucu kiralaması yapmaktayım.