Shakumakavelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibine ve size değerli paylaşımlarınız için teşekkür ederim öncelikle.

İndex aldırma yönteminizle ilgili bir şey sormak istiyorum. Pinleri bahsettiğiniz şekilde ana dizinde html dosyasına kaydettim. Ancak o url'yi Google Web yöneticisi araçlarında indexletemiyoruz, çünkü bir süre önce url denetimi aracı kullanıma kapatıldı. Bunun yerine harici bir sitemap oluşturup, o url'yi o sitemap'ın içine koysak aynı etkiyi sağlar mı sizce yoksa ücretli indexer araçlarına mı yönelmek lazım?
https://www.r10.net/google-optimizas...x-aldirin.html
Burada biraz daha detaylı anlatan bir hocam vardı, bir ara kullandım. İndex oranı yüzde ellinin altına inince bırakmış idim.