Aynı sorunun cevabını bende merak ediyorum. Tecrübeli arkadaşlar bu konuda bilgi verirse mutlu oluruz.
Almanya hesaplarda bildiğiniz gibi euro şeklinde tıklamalardan kazançlar elde ediyorsunuz. Türkiye trafiği ile almanya hesaplardanda gelir elde ediliyor lakin sn zamanlarda forumlarda gördüğüm kadarıyla geçersiz trafik sebebiyle reklam kısıtlaması alanlar mevcut net birşey diyemem eskiden benim hesabımda böyle bir problem olmamıştı yeni gelen güncellemeler ile ülkeler baz alınarak trafikler izlenip geçersiz sayılabilir.
+ Avantajı kur farkı sanırım birde duyumlarıma göre ABD'de vergi istenirken almanya hesaplarda böyle birşey yokmuş kesin bilgi değil. yine araştırın.