o abin neden gidip şikayet etmiyor adli mecralara taşımıyorda böyle basite indirgiyor ?
eşinin adına hesap açılmış ve bu bence basite alınıp hesap kapatmayla olmaz gidip şikayet etmek lazım
hesap kapattırılmasınada karşıyım çok yanlış ve barbarca bir olay