Konu
windows 2008 r2 standart lisans lazım
30-11-2020, 15:47:13
#1
djcenk
Merhaba
2 adet windows 2008 r2 standar edition lisans lazım, elinde olan varsa iletişime geçerse sevinirim
teşekkürler