bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece bağkur avantajınız olur bağkur pirimi vermezsiniz. Eğer genç girişimci olarak şirket açarsanız senelik vergi avantajı oluyor kdv yine veriyorsunuz. Her koşulda vergi mükellefi olmak zorundasınız. Yani şahıs şirketi açılacak.
Peki, diyelim ki İsveç'de bir firmaya kod yazmaya başladım, onlar bana aylık brüt maaş ödüyorlar, şahıs şirketi kurmadan sadece vergi numarası alarak vergimi ödeyebilir miyim?