Konu
Kafama yıldırım düştü
30-11-2020, 01:01:41
#8
turgutsahin
Aleysia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ahirettenmi bağlanıyorsunuz r10a hocam
dediğim gibi istediğim yere ışınla nabiliyorum aha ışınlanırken yanlışlıkla boşluğa bastım