Aleysia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahirettenmi bağlanıyorsunuz r10a hocam
dediğim gibi istediğim yere ışınla nabiliyorum aha ışınlanırken yanlışlıkla boşluğa bastım