Her kazancın vergisini vermek zorundaısınız. Aslında genç girişimcilik ile devlet bu konuda başlangıç sağlıyor ama sürekli değişen bir vergi sistemi var ve çok karmaşık bir hal alabiliyor. Aslında işin mantığı basit cebine giren her kuruşun vergisini vereceksin. Kendine yeni kanun yazanların sonu maalesef şans işine dönüyor. Artan bir kazancınız yoksa çokta mantıklı değil şirket açmak başka bir işte çalışmak daha iyi olabilir ama mücadele ederim derseniz yolunuza devam edin.