konu aracaılığı ile bende bir soru sormak istiyorum.

Bir şirket açtım diyelim 6 ay sonra işler olmadı kapatmak istiyorum. Şirket kapanması sanırım uzun sürüyor ve bu süre içinde muhasebeciye para ödemeye devam ediyoruz?. Doğrumudur?