React Native şuanda çok popüler. Kendi sitesinde görebileceğiniz gibi popüler sosyal medya uygulamaları onunla yazılmış. Ben de RN ile geliştiriyorum. Yalnızca r10 da kazanacaksınız diye bir kaide yok. Kendiniz bir uygulama geliştirin ve appstore/google play de paylaşın. Güzel gelirler getirebilir. Ben şuanda bir uygulama geliştiriyorum. Mobil tarafında React native, backend tarafında ise digitalocean sunucu üzerinde bir rest api kullanıyorum.