Düşmez hocam o, yıllardır cpu ve rame karabasan gibi çöküyor. Sizlere önerim opera kullanmanız yönünde kaynak kullanımı yönünde bir tık daha sakin davranıyor ve alıştığınızda bir daha Chrome kullanmıyorsunuz