iyi diyorsunuz da videoda ki görüntü de daha korkutucu değil mi hocam ayda 200,300tl alıyormuş sanırım 7k idi 340k olarak ödeyecek ve bu birde indirimli hali valla şuan her şeyden soğudum kapatıp gidecem bir inşaatta paralı amele olarak çalışacam ya
Videoyu izlemedim fakat adsense kazancı için konuşmak gerekirse 200-300 TL için ( Şikayet olmadıkça ) devlet peşinize düşmez. 500 TL'yi aşınca'da şahıs şirketi açın ilk yıl bağkuru devlet ödüyor 75 bin TL'ye kadarda vergiden muafsınız 1 yıl denersiniz baktınız kazanç yükselmiyor , şahıs şirketini 2 günde kapatır siteyi satar gidersin.
Ben LTD şirket açtım , muhasebecimde bilgisiz olunca yaşamadığım problem kalmadı . sanarsın ki atom parçalıyoruz bir şirketi kapatmak bu kadar zor olamaz ya. Notere gidiyorsun , vergi dairesine gidiyorsun resmi gazete istiyor , hepsi aç interneti önünde bak işte bu kadar mı taş devrinde yaşıyosunuz diyeceğim olay çıkacak