BUZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Agam baltalamak için demiyormda ben sıfırı 2.3k almıştım
Ne zaman, nereden almıştın? İlk çıktığında 3K’ya aldım ondan sonrada fiyatın 2700’den aşağı düştüğünü görmedim.