Yurtdışında durum nasıl bilmiyorum ama Türkiye'de vergi sistemi çok karışık ve saçma geliyor bana. Bunları duyunca cesaretim kırılıyor.
Mesela ben şuan ayda 200 - 300 TL arası adsenseden para kazanıyorum. 200 - 300 tl için şirket açmam çok mantıksız geliyor bana.
Devlet bu vergi işlerini yeni başlayanlar için çok basite indirgemesi lazım yoksa çoğu kişi iş kurma fikrinden vazgeçecektir