Evet şirket olmadan vergi verilmez.
Eğer aylık 2000 TL net kazancınız yoksa şirket işine bulaşmayın.

Ben muhasebecinin hatasından dolayı şahıs yerine LTD şirket açmıştım bir sürü şeyden faydalanamamak bir yana ( Genç girişimci , Bağkur desteği gibi ) bir sürü ceza ve vergi ödedim. Lanet olsun böyle sisteme Devlet bana muhasebeciyi mecbur tutuyor ama onun hatasını niye ben çekmek zorundayım.

4-5 Yıl geçti aradan ve şirketi kapatmak için 12 bin TL extra para harcadım daha geçen gün 7000 TL muhasebeciye ücret ödedim adam 1.5 yılda kapadı şirketi anca oda tam kapandı mı belli değil. Devlet bir yandan muhasebeci bir yandan para istiyordu son 1 senedir.