Bildiğim kadarıyla;

1- Şirket olmalı
2- Fatura, makbuz vs kesmeseniz dahi damga vergisi ödersiniz. Damga vergisinden ziyade bir de 800-TL civarı bağkur primi ödemeniz gerekir.
3- Vergi mükellefi olup vermediğiniz her beyanname için özel usulsüzlük cezası ödersiniz. Ancak vergi mükellefi olmadan elde edilen kazançlar hakkında bilgim yok.