1 - Evet şirket olmak zorundasınız
2- Evet hiç kazanmasanız bile muhasebe ücreti ve damga vergisi stopaj ödemek zorundasınız
3 - Geçmişe dönük vergilendiremezsiniz. Şirketi kurduğunuz tarihten itibaren vergi sorumlusu olursunuz
e 3. videodan anladığım kadarıyla demek oluyor ki vergi vermeye başlayana kadar 50tl bile kazansanız bunun kat ve kat fazlasını ceza olarak ödemek zorundasınız garip bir durum gibi.