haticstore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 - Evet şirket olmak zorundasınız

2- Evet hiç kazanmasanız bile muhasebe ücreti ve damga vergisi stopaj ödemek zorundasınız

3 - Geçmişe dönük vergilendiremezsiniz. Şirketi kurduğunuz tarihten itibaren vergi sorumlusu olursunuz
e 3. videodan anladığım kadarıyla demek oluyor ki vergi vermeye başlayana kadar 50tl bile kazansanız bunun kat ve kat fazlasını ceza olarak ödemek zorundasınız garip bir durum gibi.