@devsergen; olacak olanı söylüyorum spor salonlarıyla kuaförler kapanacak. kuaför birbirine direk temas eden bir işyerleri fakat spor salonlarında tedbirini alırsan hiç bir şey olmaz öglen gidiyorum salona koca salonda 2,3 kişi var zaten . bayan kuaförleri öyle degil ama ful dolu hiç bir önlemde alınmıyor .
10-15 gün kapalı kalsalar hiç bir şey olmaz diye düşünüyorum bu sektör zaten güzel para kazanılan bir sektör . acıyan asgari ücretle fabrikada çalışana acısın 1 saç boya al 400 lira .