Hocam yaşım küçük değil. Dediğiniz teşhisleri araştırdım, uyuyor...
Çözümü atlatmak için yapabileceğim bir şey varmı?
Hocam baba mesleği kasaplık olduğu için 7/24 soğuktayım. Geçen senede bu durum mevcuttu fakat bu kadar değildi. Şimdi ciddi manada ağrıyor.
Hocam nokta atışı bir tedavisi yok. Semptomları düzeltmek için tedaviler mevcut.