Salgının ilk zamanları kapatılan ilk işletmelerden biri olan spor salonları hala açık, birçoğunda maske kullanılmıyor (zaten maskeyle spor olmaz) ve herkes kıç kıça. Pandeminin ekonomik ve psikolojik yanlarını da düşünmeliyiz ama mantık çerçevesinde düşündüğümüz zaman bu gibi unsurların faydadan çok zarar getireceği ortada. İlk başlarda dünya çapında çok başarılı yönetilen süreç şu an tam aksi yönünde ilerliyor. Sokağa çıkma yasağından gayrı bu gibi aktivitelerin kısıtlamalarına gidilse bile kar kalır, sokakta zaten kolluk kuvvetleri bir şekilde sağlıyor denetimi.