eklemsel hocam o zaman , üşüdüğünde aniden sıcağa da koyma . oda sıcaklığı bile iyi gelir . bence krem sür diyecem de et ile iç içesin o da olmaz

eldiven belki işine yardımcı olabilir . iş eldiveni alırsın , indir kaldır yada buzhaneye çok girip çıkıyorsundur .
Hocam yaşım küçük değil. Dediğiniz teşhisleri araştırdım, uyuyor...
Çözümü atlatmak için yapabileceğim bir şey varmı?
Hocam baba mesleği kasaplık olduğu için 7/24 soğuktayım. Geçen senede bu durum mevcuttu fakat bu kadar değildi. Şimdi ciddi manada ağrıyor.