Konu
Parmaklarımda bir gariplik var
29-11-2020, 16:54:16
#3
Evteks
Hocam ellerin üşüdü mü. Rüzgara yada soğukta çok mu kaldın. Aynı durum bende de vardı. Kendiliğinden geçti. Benimkiler bildiğin yamuluyordu. Eklemeden dolayı, gelişme çağında hassas olur o bölgeler belki ondandır. Yine de gidip baktırmakta fayda var