Hocam ellerin üşüdü mü. Rüzgara yada soğukta çok mu kaldın. Aynı durum bende de vardı. Kendiliğinden geçti. Benimkiler bildiğin yamuluyordu. Eklemeden dolayı, gelişme çağında hassas olur o bölgeler belki ondandır. Yine de gidip baktırmakta fayda var